WejdĽ w ¶wiat wiedĽminski, przeżyj wiele przygód i zabijaj potwory. Pamiętaj, bestie maj± różne oblicze.
Ciag dalszy znanego wam już chyba tematu, s± tu przedstawione bronie jak topory, Sztylety i Cepy.
Topory
Siekiera
Obrażenia 5-15
Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +40%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
¦więty topór zakonu
Obrażenia 8-17
Rozbrojenie +50%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki..
Krasnoludzki topór z Mahakamu
Obrażenia 8-16
Rozbrojenie +45%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Mahakamski topór dwuręczny
Obrażenia 9-27
Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +60%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Krosnoludzki topór z góry Carbon
Obrażenia 7-15
Rozbrojenie +45%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Runiczny topór z gory Carbon
Obrażenia 10-20
Rozbrojenie +65%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Mały topór
Obrażenia 6-12
Rozbrojenie +20%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Temerski topór żelazny
Obrażenia 5-10
Rozbrojenie +30%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki..
Temerski topór stalowy
Obrażenia 6-13
Rozbrojenie +40%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Stalowy topór dwuręczny
Obrażenia 8-22
Szansa na efekt krytyczny: Krwawienie +50%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Maczugi
Ciężka maczuga
Obrażenia 4-12
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
¦więty młot bojowy zakonu
Obrażenia 9-18
Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +55%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Lekka maczuga
Obrażenia 2-10
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Mahakamski młot wojenny
Obrażenia 7-15
Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +40%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Młot wojenny zmutowanego rycerza
Obrażenia 10-30
Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +70%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Młot wojenny zakonu
Obrażenia 6-13
Szansa na efekt krytyczny: Powalenie +12%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Kamienny młot
Obrażenia 4-8
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Morgensztern dwuręczny
Obrażenia 6-18
Szansa na efekt krytyczny: Ogłuszenie +10%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Sztylety
Sztylet zabójców
Obrażenia 1-7
Szansa na efekt krytyczny: ból +45%
Szansa na efekt krytyczny: trucizna +18%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Sztylet z Deithwen
Obrażenia 2-8
Szansa na efekt krytyczny: ból +50%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Mahakamski sztylet
Obrażenia 2-10
Szansa na efekt krytyczny: ból +30%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Mahakamski sztylet runiczny
Obrażenia 3-15
Szansa na efekt krytyczny: ból +45%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Temerski sztylet żelazny
Obrażenia 1-6
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Temerski sztylet stalowy
Obrażenia 1-6
Szansa na efekt krytyczny: ból +10%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Cepy
Buława łańcuchowa
Obrażenia 7-15
Szansa na efekt krytyczny: ogłuszenie +40%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Korbacz
Obrażenia 6-13
Szansa na efekt krytyczny: ogłuszenie +10%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Temerski cep bojowy
Obrażenia 6-12
Szansa na efekt krytyczny: ogłuszenie +20%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Dwuręczny korbacz
Obrażenia 10-27
Szansa na efekt krytyczny: ogłuszenie +30%
Ta broń nie jest używana z wiedĽmińskimi stylami walki.
Offline