Wiedźmin

Wejdź w świat wiedźminski, przeżyj wiele przygód i zabijaj potwory. Pamiętaj, bestie mają różne oblicze.

Ogłoszenie



#1 2010-05-17 17:33:28

wodnik22

http://img824.imageshack.us/img824/8349/ludzie.png

Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 350
Punktów :   

Bestiariusz część 2

http://www.witcher.phx.pl/bestiary/img_przeraza.jpgPrzeraza
Odporności: na większość efektów
Styl: silny
Proponowane eliksiry:
Grom, Jaskółka
Duża bestia, bardzo silna i niebezpieczna. Przypomina modliszkę, inspiracje twórców są tutaj bardzo wyraźne. Jest bardzo wrażliwa na stal i głóśne dźwięki, co może być jedyną przewagą wiedźmina nad przerazą.

   
http://www.witcher.phx.pl/bestiary/img_bestia.jpgUpiorny Pies (Bestia)
Odporności: na większość efektów - trudna do powalenia
Styl: silny
Proponowane eliksiry:
Jaskółka
Ognisty demon, wyzwolony przez ładunek nienawiści, oszustwo i niegodziwości. Co ciekawe, jest jednym z niewielu potworów, które są wrażliwe tylko na stal. Bestia nie jest trudnym przeciwnikiem, choć ma umiejętność przyzwania Barghestów - swoich sług. Upiorny Pies jest najbardziej wrażliwy na styl szybki, jednak najłatwiej będzie go pokonać używając stylu silnego.

   
http://www.witcher.phx.pl/bestiary/img_golem.jpgGolem
Odporności: na większość efektów i uderzenia miecza
Styl: silny
Proponowane eliksiry:
Zależnie od taktyki, przydaje się Wierzba
Golem to istota ożywiona przez maga i wykonana z drewna lub skały. Niewielu na świecie dysponuje wiedzą konieczną do jego stworzenia.
W czasie walki najlepiej zaciągnąć go pomiędzy trzy pylony i wówczas je aktywować. 4 razy powinny wystarczyć.

   
http://www.witcher.phx.pl/bestiary/img_wilkolak.jpgWilkołak
Odporności: na stal i większość efektów
Styl: silny
Proponowane eliksiry:
Jaskółka, Puszczyk, Wierzba
Człowiek, który przez lykantropię podczas pełni zmienia się w bestię. Wilkołaki są wielce zadufane w swojej sile i odporności na żelazny miecz. Zapominają, ze wiedźmini wyposażeni są jeszcze w miecz srebrny... I ostro potrafią przypieprzyć...
W Wiedźminie wątek wilkołaka jest dość rozbudowany i może być zaskakujący...

   
http://www.witcher.phx.pl/bestiary/img_krolowa_kikimor.jpgKrólowa Kikimor
Odporności: na wszystkie efekty
Styl: ucieczka
Proponowane eliksiry:
---
Zranienie jej jest prawie niemożliwe -niezależnie od używanego miecza. Walka z tym legendarnym stworzeniem jest bezcelowa. Stwór potrafi zadać cios, który powali nawet najdzielniejszego śmiałka. Jej jedyną wadą jest powolne poruszanie - daje atakującemu szansę na ucieczkę.
Wygląda paskudnie, i rodzi paskudne stworzenia - niczym królowa w mrowisku.

   
http://www.witcher.phx.pl/bestiary/img_dagon.jpgDagon
Odporności: na wszystko, nieśmiertelny
Styl: żaden
Proponowane eliksiry:
Puszczyk, Las Mariborski
(Igni na jego wyznawców)
Sam niewrażliwy na wszystko - od obrażeń fizycznych, przez trucizny, na Znakach kończąc. Swą energię czerpie ze sługusów - dlatego należy walczyć z nimi, a nie z Dagonem.
Potwór wywodzi się z dwóch źródeł. Po pierwsze, poznają go miłośnicy Lovercrafta. Po drugie, Dagon, jako prastary pogański bóg, był wspomniany przez Stary Testament. W Wiedźminie włada zatopionym miastem, co ma wpływ na jego rybie cechy, jak płetwy zamiast kończyn. Poza Golemem, jest to największy model w grze.

   
http://www.witcher.phx.pl/bestiary/img_strzyga.jpgStrzyga
Odporności: na stal
Styl: silny
Proponowane eliksiry:
Puszczyk, Jaskółka, Wierzba
Legendarne wręcz monstrum. Powiada się, że strzygi to kobiety, które zostały przeklęte. Noszą w sobie ogromny ładunek nienawiści, który jest pierwiastkiem uczucia osoby, która rzuciła klątwę. Strzygi można odczarować - wystarczy zmierzyć się z nią i spędzić z nią całą noc, tak, by trzeci kur zaskoczył potwora poza jego sarkofagiem. Według podań, wtedy strzyga odzyskuje swoją dawną postać. Oczywiście, strzygi można też zabić - są wrażliwe na srebro. Warto zważyć na fakt, iż w niedalekiej odległości od swojego sarkofagu, cechy strzygi wzrastają - warto ją nieco odciągnąć od trumny.

   
http://www.witcher.phx.pl/bestiary/img_kosciej.jpgKościej
Odporności: na większość efektów
Styl: silny
Proponowane eliksiry:
Puszczyk, Jaskółka, Wierzba
Mityczne stworzenie zrodzone z magii. Tylko potężny mag jest w stanie go przyznać. Potężny i planujący coś paskudnego, bo Kościej to prawdziwa maszyna do zabijania - w walce jest niezwykle wymagający. U Sapkowskiego pojawił się w opowiadaniu "Droga z której się nie wraca".
Jak, twoim zdaniem, najlepiej opisać Kościeja?
Śmierć. Nazwałbym go śmiercią.

   
http://www.witcher.phx.pl/bestiary/img_zeugl.jpgZeugl
Odporności: niemal całkowicie odporny na ciosy miecza
Styl: silny (głowa), grupowy/szybki (macki)
Proponowane eliksiry:
Jaskółka, Puszczyk, Wierzba
Paskudne stworzenie żyjące w śmietnikach lub podmiejskich kanałach - im brudniejsze miejsce, tym lepiej się w nim czuje. Typowy przykład ewolucji i przystosowania do stworzonych przez człowieka warunków.
Walcząc z nim należy poradzić sobie najpierw z mackami, później zająć się głową. Walka do najkrótszych nie należy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plKurs angielskiego biuro ksiegowe UK Kwasy Omega 3