Wiedźmin

Wejdź w świat wiedźminski, przeżyj wiele przygód i zabijaj potwory. Pamiętaj, bestie mają różne oblicze.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie



#1 2010-05-17 14:25:10

wodnik22

http://img824.imageshack.us/img824/8349/ludzie.png

Zarejestrowany: 2010-05-15
Posty: 350
Punktów :   

Znaki wiedźmińskie

Znaki

Wiedźmin walczy mieczem. Czasami, a właściwie dość często, musi się posiłkować prostą formą magii, nie wymagającą specjalnych zdolności. Zaklęcia te, zwane znakami, często uratują Ci tyłek, kiedy zrobi się zbyt gorąco. Poniżej krótkie opisy i porady dotyczące użycia poszczególnych znaków.

http://www.witcher.phx.pl/znaki/aard_on_icon.pngZnak Aard - jest to znak, który poznasz jako pierwszy, jeszcze w ruinach Kaer Morhen. Jego działanie to tak naprawdę uderzenie telekinetycznej energii, bardzo pomocne w walce, ponieważ może powalić lub ogłuszyć przeciwnika, pozwalając na wykończenie go jednym ciosem. Ponadto Aard umożliwia oczyszczenie sobie przejścia z przeszkód.
Co jest najważniejsze w wykorzystaniu Aardu w walce? Jeśli walczymy z jednym przeciwnikiem, nie jest to żadna filozofia. Jeśli jednak jest ich więcej, postaraj się, aby znak swoim działaniem objął jak najwięcej z nich - kiedy nie wszyscy wrogowie się poruszają, walka jest znacznie łatwiejsza.

http://www.witcher.phx.pl/znaki/quen_on_icon.pngZnak Quen - tworzy wokół wiedźmina pole ochronne, nie pozwalając na zadanie mu obrażeń (przez określony czas). Jego działanie zostaje przerwane każdą ofensywna akcją z naszej strony.
Jak sprawdza się w praktyce? Quen doskonale spełnia swoją rolę, kiedy trzeba wypić eliksir. Ale to jego pierwsza funkcja. Najbardziej docenisz go, kiedy trzeba będzie spier**lać:)

http://www.witcher.phx.pl/znaki/yrden_on_icon.pngZnak Yrden - magiczna pułapka. Geralt tworzy na ziemi okrąg czegoś w stylu ostrzy, które zadają obrażenia każdemu, kto nań wejdzie. Często pozwala spowolnić przeciwnika, zmuszając go do wycofania się.
Strona praktyczna: kombinacja Yrden + Quen to idealny wprost sposób na ułatwienie sobie ucieczki.

http://www.witcher.phx.pl/znaki/igni_on_icon.pngZnak Igni - wiedźmiński miotacz ognia. Baaardzo użyteczny znak, pozwala na podpalenie przeciwników. Dodatkowo płomień odrzuca wrogów, pozwala też zapalić ognisko przed medytacją.
W walce, podobnie jak w wypadku Aard, dobrze jest się ustawić tak, aby mieć przed sobą jak najwięcej przeciwników. Niektórzy z nich są dodatkowo łatwopalni (echinopsy, czy cholerne Kokacydium) i Ignii to najłatwiejszy sposób ich eksterminacji.
Oprócz tego warto pamiętać, że kombinacja petardy Smoczy Sen oraz Igni ma działanie porównywalne do wybuchu metanu w kopalni.

http://www.witcher.phx.pl/znaki/axii_on_icon.pngZnak Axii - książkowy Geralt korzystał z niego, gdy chciał uspokoić swojego konia. Tzn tego, na którym siedział. W grze zastosowanie tego znaku jest nieco bardziej zaawansowane - pozwala przejąć kontrolę nad przeciwnikiem, który albo będzie stał bezczynnie, albo nawet zacznie walczyć po naszej stronie.
Wiele do dodania od strony praktycznej tutaj nie ma. Może tyle, że warto korzystać z tego znaku, kiedy walczymy z wieloma przeciwnikami - Axii uspokaja znacznie skuteczniej niż Aard, tyle tylko, że pojedynczo.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plOdchudzanie Katowice Meble tapicerowane nowoczesne www